☰  MENU

calamiteiten & storingen

calamiteiten & storingen

Heeft u een probleem of vraag over de duurzame energievoorziening van uw woning of winkel? Lees dan hieronder wat u het beste kunt doen om uw probleem zo snel mogelijk te laten verhelpen of hoe wij het beste uw vraag kunnen beantwoorden. Er kan ook iets gebeuren waardoor u niet helemaal tevreden bent. Laat het ons weten >>>

Wat moet u doen bij calamiteiten, storingen of vragen?

Heeft u een storing? Kijk dan eerst of uw probleem of vraag hieronder beschreven staat.

Wie moet ik waarvoor hebben?
Verschillende problemen en storingen vragen om afhandeling door verschillende afdelingen of bedrijven. Het overzicht van opties welke van toepassing zijn op uw situatie vindt u hier:

Technische calamiteiten (storingen) aangaande de levering van warmte/koude:

Facturatie, voorschotten en/of wijzigen betalingsgegevens en vragen hierover::

Algemene vragen over de levering van warmte/koude en de communicatie:

 

Nieuw: Stchting WKO Maasboulevard te Venlo

WarmGedeeld Maasboulevard (WGM) is per februari 2017 de nieuwe leverancier en dienstverlener warmte/koude van de Stchting WKO Maasboulevard te Venlo. Voor alle vragen aangaande de levering van Warmte/Koude kunt u vanaf heden terecht bij WarmGedeeld.
Per e-mail (voorkeur) en telefonisch kunt u op de eerder genoemde wijze contact opnemen.

Voor meer info lees:

algemene voorwaarden

customer care bij calamiteiten (Voorbeeld: Warm Hartje Eindhoven)

 

Share-Energy

visie op duurzaam

www.Share-Energy.nl

WarmGedeeld bv
Zilverschoon 30
6922 GV Duiven
+31 (0)85 3036383
info@WarmGedeeld.nl

Share-Energy

visie op duurzaam

www.Share-Energy.nl

WarmGedeeld bv
Zilverschoon 30
6922 GV Duiven
+31 (0)85 3036383
info@WarmGedeeld.nl

Terug