Wat moet u doen bij calamiteiten, storingen of vragen?
Heeft u een storing? Kijk dan eerst of uw probleem of vraag hieronder beschreven staat.
Wie moet ik waarvoor hebben?
Verschillende problemen en storingen vragen om afhandeling door verschillende afdelingen of bedrijven. Het overzicht van opties welke van toepassing zijn op uw situatie vindt u hier:
Technische calamiteiten (storingen) aangaande de levering van warmte/koude:
- service@WarmGedeeld.nl / 085 30 36 383 (keuze 1)
Facturatie, voorschotten en/of wijzigen betalingsgegevens en vragen hierover::
- factuur@WarmGedeeld.nl / 085 30 36 383 (keuze 2)
Algemene vragen over de levering van warmte/koude en de communicatie:
- info@WarmGedeeld.nl / 085 30 36 383 (keuze 3)
Nieuw: Stchting WKO Maasboulevard te Venlo
WarmGedeeld Maasboulevard (WGM) is per februari 2017 de nieuwe leverancier en dienstverlener warmte/koude van de Stchting WKO Maasboulevard te Venlo. Voor alle vragen aangaande de levering van Warmte/Koude kunt u vanaf heden terecht bij WarmGedeeld.
Per e-mail (voorkeur) en telefonisch kunt u op de eerder genoemde wijze contact opnemen.
Voor meer info lees:
customer care bij calamiteiten (Voorbeeld: Warm Hartje Eindhoven)